VIDEO EDUCATION SYLLABUS PACKAGE

Hospital pasti ada Screen TV. Adakah hospital ada slot atau rancangan tersendiri untuk “educate” para pesakit mengenai rawatan dan cara pencegahan penyakit tersebut?

Sangat rugi jika setiap hospital tiada slot rancangan sendiri kerana setiap hari, hospital di datangi oleh ramai pesakit dan saudara mara pesakit.

Jadi dengan adanya slot Rancangan “Health Education”, para pesakit dan ahli keluarga mereka akan mendapat kesedaran awal. Dan hospital tersebut akan menjadi rujukan utama mereka.

Pastinya bila pesakit di masukkan ke dalam wad, screen TV juga ada. Dan bila mereka bosan, meraka akan memilih siaran untuk menonton.

“Educate’ para pesakit mengenai penyakit dan cara pencegahan dengan di kupas oleh para doktor hospital yang berpengalaman untuk memberi kesedaran kepada pesakit.

Walaupun mereka tidak mengalami penyakit tersebut, mereka tahu untuk dirujuk kepada siapa sekiranya jiran, kawan-kawan, saudara mara atau ahli keluarga mengalami penyakit itu. Penyakit yang di alami oleh mereka dapat dirawat dengan cepat kerana adanya kesedaran awal.

Terima kasih kerana melayari website Fatehteam. Di sini kami kongsikan artwork Fatehteam Production menerusi “Video Education Syllibas Package” berfokuskan “Medic Education Programme”.

Contoh Video 1 :

Video ini di publish di Facebook. Viewnya adalah “organic” tanpa menggunakan “fb ads”.

Dalam masa yang sama di pasang di screen TV hospital untuk “educate” para pesakit mengenai penyakit yang di kongsikan oleh para doktor.

Jadi pesakit atau ahli keluarga pesakit akan tahu tindakan apa yang mereka perlukan sekiranya ahli keluarga mereka mengalami penyakit seperti itu.

Rujuk gambar di bawah : Video ini di “publish” di “media sosial” menggunakan platform FACEBOOK PAGE





Contoh Video 2 :

Rujuk gambar di bawah : Video ini di “publish” di “media sosial” menggunakan platform FACEBOOK PAGE

%d bloggers like this: