SUMBANGAN PEMBANGUNAN MAAHAD TAHFIZ INTEGRASI MADINATUL HUFFAZ

 

Alhamdulillah lakaran bangunan Maahad Tahfiz Integrasi Madinatul Huffaz (MTIMH) Fasa 2 telah siap. Pihak MTIMH berbesar hati ingin berkongsi kepada semua mengenai pembangunan MTIMH Fasa 2.

Idea bangunan ini berdasarkan kepada design dan konsep yang disepakati melalui nasihat, pandangan dan buah fikiran para pakar yang terdiri dari arkitek bertauliah, kontraktor profesional dan pihak juru ukur berpengalaman.

Ribuan terima kasih kepada para penderma yang sentiasa menyokong Pembangunan MTIMH.

InsyaAllah mohon doanya dari semua agak Allah memudahkan urusan Pembangunan MTIMH Fasa 2.

“Perumpamaan orang-orang yang menafkahkan hartanya pada jalan Allah, seperti sebutir benih yang tumbuh menjadi tujuh tangkai, pada tiap tangkai ada seratus biji, dan Allah melipat gandakan bagi siapa yang dikehendaki-Nya, dan Allah Maha Luas (kurniaan-Nya) lagi Maha Mengetahui.” (Surah Al-Baqarah ayat 261).

Bagi yang  untuk ingin menyumbang, boleh terus salurkan sumbangan anda ke akaun berikut:

AKAUN MAYBANK
ATAS NAMA : TAHFIZ MADINATUL HUFFAZ
NO. AKAUN : 5642 2162 9975

Selepas transaksi sumbangan di buat, boleh whatssapp nama dan resit pada Pn Ain di 017-9378264

Terima kasih atas sumbangan yang di berikan. Moga Allah mewahkan rezki anda.


Kami mengalu-alukan tuan/puan yang ingin mengambil bahagian untuk pembelian wakaf tapak pembangunan Maahad Tahfiz Integrasi Madinatul Huffaz Fasa Kedua. Moga ia menjadi saham kebaikan, membersihkan jiwa dan mendekatkan kita kepada Allah. Ayuh kita hayati 3 ayat ini, moga ada keberkatan di sisi Allah kerna dalam hidup ini kita ingin mencari redha dan rahmat Allah.

Hai orang-orang yang beriman, belanjalah di jalan Allah sebahagian dari rezeki yang telah kami berikan kepadamu sebelum datang hari yang pada hari itu tidak ada lagi jual beli dan tidak ada lagi persahabatan yang akrab dan tidak ada lagi syafa’at. Dan orang-orang kafir itulah orang-orang yang zalim. SURAH 2 AL BAQARAH ,AYAT 254 

Dan perumpamaan orang-orang yang membelanjakan hartanya kerana mencari keridhaan Allah dan untuk keteguhan jiwa mereka, seperti sebuah kebun yang terletak didataran tinggi yang disiram oleh hujan lebat, maka kebun itu menghasilkan buahnya dua kali lipat. Jika hujan lebat tidak menyiraminya. Maka hujan gerimis pun memandai. Dan Allah Maha Melihat apa yang kamu perbuat.SURAH 2 AL BAQARAH , AYAT 265 

Dan belanjakanlah sebahagian dari apa yang telah kami berikan kepadamu sebelum datang kematian kepada salah seorang diantara kamu; lalu ia berkata: “ Ya Tuhanku, mengapa Engkau tidak menangguhkan kematianku sampai waktu yang dekat, yang menyebabkan aku dapat bersedekah dan aku termasuk orang-orang yang saleh?” SURAH  AL MUNAFIQUUN , AYAT 10 

Bagi yang untuk ingin menyumbang, boleh terus salurkan sumbangan anda ke akaun berikut:

AKAUN MAYBANK
ATAS NAMA : TAHFIZ MADINATUL HUFFAZ
NO. AKAUN : 5642 2162 9975

Selepas transaksi sumbangan di buat, boleh whatssapp nama dan resit Sumbangan pada Pn Ain di 017-9378264 untuk kami rekod.

Terima kasih atas sumbangan yang di berikan. Moga Allah lapangkan rezki tuan/puan yang menyumbang.

Jom Tonton Video di bawah ini. 

Ustaz Dr Azahar Yaakub Pengerusi Dan Penasihat Maahad Tahfiz Integrasi Madinatul Huffaz

Anuar Nordin Pengasas Fatehteam

Puan Salwa Bahrum Ketua Muslimat Masjid Al Falah USJ 9 Subang Jaya

Ismi Nor Afiyah Bendahari Maahad Tahfiz Integrasi Madinatul Huffaz

Noorma Sidek Setiausah KLKPI WPP

Ayuh kita berinfak  di jalan Allah. Gandakan pahala SEDEKAH. Moga ia menjadi saham dan amal kebaikan kita di akhirat kelak.


%d bloggers like this: