Cepatnya masa berlalu. Ramadhan makin meninggalkan kita. Raya dah dekat, tinggal seminggu lagi.. Perasaan tak sabar nak balik kampung jumpa mak ayah, adik beradik, keluarga, jiran tetangga dan saudara-mara, nak makan ketupat rendang ,air tangan emak. Tapi, bila nak balik raya ni, mesti kene hadap jalan raya yang sesak. Memang tradisi dari zaman dulu lah kalau nak balik beraya di kampung ni.  Pengorbanan yang perlu di buat.

Rancang program sepanjang perjalanan kita seisi keluarga. Selain dapat mengelakkan kebosanan, kita juga akan dapat menikmati masa yang berkualiti bersama keluarga di dalam kereta. Inilah masanya untuk kita berusrah bersama pasangan dan anak-anak kita terutama anak-anak remaja dalam kereta sepanjang perjalanan balik kampung. Salah satu caranya dengar kuliah sepanjang perjalanan. Bila sampai, kita seisi keluarga dah ada ilmu dan kekuatan iman. Kesannya kita boleh wujudkan kefahaman yang jelas. Bestkan satu family dengar kuliah dalam kereta.  CD Kuliah yang kita dengar juga boleh bagi pada adik beradik kita dengar. Moga mereka pun dapat ilmu dan kefahaman seperti yang kita dapat. Insyallah. 

CD Kompilasi ini juga sesuai untuk kita yang :
1. Masa banyak dalam kereta.
2. Nak dengar kuliah masa balik kampung bersama pasangan dan anak-anak menjelang hari raya.
3. Ingin Upgrade Ilmu Baru.
4. Ingin Increase Iman.
5. Tak sempat membaca.
6. Nak tambah ilmu agama.
7. Low Motivation.
8. Nak dengar lepas tu nak hadiahkan CD ini pada orang sebagai sebaran dakwah.

Mesti  kita pernah mengalami situasi ini ketika menempuh jem di lebuhraya sama ada waktu balik kampung atau pergi balik kerja. 

Stres dengan jalan raya yang sesak? Tukar2 saluran radio tapi takde lagu yang best?

Dengarlah kuliah..

Jom dengar Cd…

Posted by Fateh Team on Monday, June 4, 2018

Jom berazam dengar 1 hari 1 kuliah di dalam kereta.

Atau

Jom berusrah bersama pasangan dan anak-anak sepanjang perjalanan balik kampung menjelang hari raya .

Cd Terbaru Terbitan FatehTeam. Silibus ini di susun untuk seisi keluarga. Konsep kali ini adalah
👉 12 Kuliah Terhebat
👉 12 Murabbi
👉 <12 Jam Kuliah

CD KOMPILASI TANYA MURABBI

12 Tajuk Cd Kompilasi Tanya Murabbi
1) Ustaz Ahmad Dusuki : Bahagia Bersilaturrahim
2) Ustazah Norhafizah Musa : Rapuh
3) Ustaz Dr Azahar Yaakub : Bahagia Itu Pilihan
4) Ustaz Salleh : Celik Pusaka, Bukan Saka
5) Ustaz Hadi Talhah : Rasukan Syaitan
6) Ustaz Halim Din : Jambatan Syurga
7) Ustaz Kamalulhysham : Nikmat Malam Pertama
8) Ustaz Nazri : Hidup Bersama Al-Quran
9) Ustaz Rahman : Objektif Surah Al-Baqarah
10) Ustaz Sapidin Amran : Peristiwa Akhir Zaman
11) Ustaz Yusri Karim : Samudera Tasawuf
12) Sheikh Abdul Karim : Al-Quran di Hati

Penceramah : 12 Murabbi
Kuliah : 12 Kuliah
Format : MP3
Durasi Masa : < 12 Jam
Harga : RM20.00
Terbitan : Fateh Team

Kesibukan kerja kadang kala menyebabkan kita tak sempat bersama keluarga. Jom berusrah bersama pasangan dan anak-anak waktu perjalanan masa balik ke kampung raya. Moga terisi dengan ilmu.

Balik Kampung bersama ilmu 12 murabbi kita. Harapan kami dengan Cd kuliah ini boleh membina keluarga sakinah menuju jannah. Membentuk peribadi anak-anak dan melembutkan hati kita semua dalam mendambakan hidayah Allah.

Tenangkan fikiran, tambahkan ilmu dan nikmatilah perjalanan anda!

Tempah Sekarang CD Kompilasi Tanya Murabbi.

Info Lanjut Boleh Whatsapp 019-60 666 97 @ http://www.wasap.my/60196066697/CDTanyaMurabbi

 

BELI  ONLINE CD KOMPILASI TANYA MURABBI SEKARANG DI SINI.

 

 

 
%d bloggers like this: